Herbalife untuk langsing dan sihat

Image and video hosting by TinyPic
Nama anda:
No Telefon:
Email:
Adakah anda sudah menjadi ahli Herbalife dalam tempoh 2 tahun lepas:
Ya
Tidak
Anda berminat untuk:
Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Improve masalah kulit
Tambah tenaga
Jana pendapatan tambahan
Maklumat tambahan tentang kesihatan anda:
Lokasi anda:

Sunday 29 September 2013

Herbalife: Harga Herbalife Mahal?

Bismillah.

HAVE YOU HAD YOUR SHAKE TODAY?

Masih belum bermula? Kenapa? Herbalife terlalu mahal?



Herbalife itu MAHAL - adakah itu benar atau itu sekadar khabar angin?
Banyak sangat kita dengar alasan-alasan macam ni bila kita tanya bila nak start untuk tukar kepada nutrisi yang lebih seimbang dengan Herbalife.

Bagi kita, itu khabar angin kalau orang tu just dengar dari orang lain yang tidak tahu dan tidak menggunakan Herbalife. Mahal atau murah itu hanyalah subjektif. Kalau korang faham dan tahu nilai kesihatan yang akan korang perolehi dengan Herbalife, inshaAllah korang tidak akan sesekali merasakan Herbalife ini mahal.

Korang pernah dengar tak?

"Kebanyakan penyakit tidak berjangkit berpunca dari gaya pemakanan"

Contoh penyakit tidak berjankit - diabetes, sakit jantung, darah tinggi etc. Kebanyakan penyakit ni disebabkan oleh pemakanan selama bertahun-tahun yang lepas.

Tapi kan...

"Langkah pencegahan itu lebih baik dari langkah untuk mengubati."

Jika nak dibandingkan dengan kos perubatan yang perlu ditanggung jika sudah jatuh sakit, Herbalife lebih murah bagi mencegah penyakit itu. Sebagai contoh, kos untuk melakukan rawatan dialisis menelan belanja RM100-200, dan dialisis perlu dilakukan 3hari sekali. Sebulan kosnya sudah berapa ratus pulak kan?
Tetapi, kalau korang start jaga pemakanan kepada yang lebih seimbang dan amalkan lifestyle yang sihat, inshaAllah, banyak yang dapat korang jimat di hari kelak.

*Herbalife ni bukanlah ubat yang mampu mengubati segala penyakit. Herbalife ni cuma PEMAKANAN GANTIAN yang sihat untuk sel badan. Sebesar manapun organ badan, bermula dengan sekecil-kecil SEL. InshaAllah, jika pemakanan yang baik diberi kepada sel badan, badan pun seterusnya akan jadi lebih baik dan sihat.

Kalau korang mampu untuk beli makanan; sarapan, makan tengahhari dan makan malam, korang sebenarnya mampu untuk menggunakan Herbalife. Gantikan je pemakanan sarapan dan makan malam korang dengan Herbalife F1 shake. Ini bermakna, perbelanjaan harian korang tetap sama, cuma bezanya, kalau korang makan makanan biasa, korang perlu bayar hari-hari. Herbalife pulak, korang kena bayar sekaligus, dan seterusnya just minum sahaja hari-hari :)  *ayat kita macam memeningkan korang tak? hehe*

So, kat sinilah tugas kita sebagai coach Herbalife, untuk membantu korang tukar cara pemakanan yang lebih seimbang dengan Herbalife.  Herbalife adalah nutrisi yang mampu dimiliki oleh semua orang. SMS/WHATSAPP di 0176973061. :) 

HERBALIFE NUTRITION



No comments :

Post a Comment