Herbalife untuk langsing dan sihat

Image and video hosting by TinyPic
Nama anda:
No Telefon:
Email:
Adakah anda sudah menjadi ahli Herbalife dalam tempoh 2 tahun lepas:
Ya
Tidak
Anda berminat untuk:
Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Improve masalah kulit
Tambah tenaga
Jana pendapatan tambahan
Maklumat tambahan tentang kesihatan anda:
Lokasi anda:

Tuesday 19 February 2013

Be Strong & Finish Strong

Bismillahirahmanirrahim...




Secara jujurnya aku tak pernah faham macam mana nak "FINISH STRONG" sehinggalah aku berjumpa Herbalife. Itu pun macam ada musim je "FINISH STRONG" aku. Heuheu. :p Bukanlah nak kata before Herbalife ni aku teruk sangat, cuma aku tak pernah nak fight untuk something sampai menangis teresak-esak dan sampai aku sanggup korbankan sesuatu yang aku sayang hanya untuk "FINISH STRONG" dalam Herbalife. 

Why Herbalife aku...

SubhanAllah, hanya kerana Allah aku serahkan segala urusanku kepadaMu. :') Terima kasih Allah kerana memberi peluang Herbalife kepadaku. T_T Aku sayang Allah! Aku sayang Herbalife! T_T *touching*

Perjalanan Herbalife aku selama 2 tahun ni memang PRICELESS! Manis, pahit, suka, duka, etc semua cukup rasa. Walaupun aku pernah buat "LEAVE" dalam Herbalife selama hampir 6 bulan pada tahun pertama aku. Aku nekad comeback stronger! Serius life aku lagi teruk kalau TAK BUAT HERBALIFE. *nangis laju-laju* So, kalau dah buat Herbalife I recommend you to STAY STRONG & DON'T EVER EVER EVER QUIT! Serius, horrible weh! *tunggu  aku cerita details next entry! :p*

Istikharah is a MUST!

Apa yang buat aku "FINISH STRONG" dalam Herbalife adalah "WHY & DREAMS" Herbalife aku monthly & yearly. Tapi aku lagi excited nak tengok "PERSONAL DEVELOPMENT" aku setiap bulan. :) Bulan pertama dalam Herbalife je aku dah fight nak jadi SUPERVISOR selepas Spectacular 2011. Alhamdulillah... The moment you become SUPERVISOR is the best moment you will never forgot. Kalau rasa target EOM (End Of Month) belum capai, silalah ingat balik macam mana korang fight nak jadi SUPERVISOR dulu. :D  Lepastu aku belajar "FINISH STRONG" nak buat 2500vp pulak. Ya Allah! Serius susah tapi lagi susah kalau aku tak start buat. :O 

Take action! NOW!

Alhamdulillah, aku berjaya "FINISH STRONG" untuk fully qualified as a WORLD TEAM MEMBER JULY 2012. Bertambah bahagia, bila coach aku Yana & Iman pun fully qualified as a  MILLIONAIRE TEAM MEMBER. :D Next, aku fight pulak nak kumpul duit kahwin. Wootss! Serius masa nekad nak kahwin ni, hari-hari aku zikir kat Mama, "Anis nak kahwin tahun ni jugak." :D Hehee. *cerita kahwin next entry jugak eh! :D*

EXTRAVAGANZA is BACK!


So, as for now... doakan aku "FINISH STRONG" untuk VIP EXTRAVAGANZA BANGKOK 2013. :') Kalau korang nak travel & learn sekali, jomlah follow. Mesti syok! :D Alhamdulillah, kali pertama pergi Bangkok ni aku single lagi *parents tak bagi kot! Sebab takde muhrim.*, kali ni aku pergi dengan suamiiiiiii! Yippie! >.< 

My first trip to oversea! First time cop "kad merah" :p

In conclusion, perjalanan kami dalam Herbalife dan in real life masih jauh, kami baru sahaja bermula. Banyak lagi cabaran aku dan suami perlu tempuhi untuk kiteorang betul-betul sampai ke destinasi kejayaan yang kami impikan. InshaAllah! Kami percaya dan sentiasa berpegang kuat pada janji Allah. Semoga usaha kerja keras kami untuk mencapai semua impian kami akan mendekatkan lagi kami dengan syurga dan redha Allah. Aamiin!

Believe and achieve!




Ada sesiapa mempunyai impian 2013? 

If you are looking for something better for 2013 sambil tu boleh bervacation sekali, let us know!

Sebab ZERO TO HERO is coming up! 

Don't delay if you want to change your life!

Enjoy the video! :D


Nak dapatkan tiket ZERO TO HERO APRIL 2013 ?


SMS kami:

ANIS: 013-6021224

REDZWAN: 017-6973261

No comments :

Post a Comment